-
Вах жорстка, він чітко витримуєнедостатній струм при підвищщенні "напруги" з одночасним підняттям швидкості, просто процес відбівається відповідно швидше, а "глибина провару" залишається.
Погравшись з підстроєчниками на платі( один дописувач на іншому форумі описав відповідність) я підняв трохи напругу відносно подачі на 2в, і тепер на всьому "діапазоні регулювання" іде чіткий "перепал",краплі буквально відриваются і влітають в шов, тобто забагато напруги, і так при будь якій швидкості.
То ж ВАХ чітко жорстка, як і жорстка пропорційність "напруга швидкість". По суті треба просто відірвати сигнал керування 494 від сигналу керування 3846 і під'єднати до свого потенціометра, або навпаки, не зрозуміло що на що підвішено.
-
Ваши права
- Вы не можете создавать новые темы
- Вы не можете отвечать в темах
- Вы не можете прикреплять вложения
- Вы не можете редактировать свои сообщения
Правила форума