Цитата Сообщение от Qwazar Посмотреть сообщение
были аппараты с пуском двигателя и процессорным управлением. щас заявленного режима пуска нет по той причине , что акум может быть не только разряженый , но еще и с оборванной банкой . в таком случае только при включении зажигания выгорит вся электроника из-за высокого напряжения ХХ даже без попытки крутануть стартер и форма тока тут вообще не причем . а вот как раз при просто севшем акуме ничего не произойдет . он будет как буфер . но народ не заморачивается сел акум , кз или обрыв .
эта тема давно пережована и не только на этом форуме
Не зустрічав Патонівських сучасних інверторних апаратів з пусковим режимом для авто , були ще у 90х якісь трансформаторні з таким режимом . Але в будь-якому випадку потрібно читати інструкцію , де сказано що перед запуском необхідно підзарядити . А повністю згнивші батареї де вже не залишилось активної маси і самих пластин зарадити взагалі неможливо , але і в такому випадку наслідків вигорання електрообладнання при нормальному дроселі не буде .
========
і взагалі розмови про "варить надо с упором на обмазку т.е. воткнув электрод в деталь" можуть вести лише упереджені консерватори , котрі все життя мучаються на короткій дузі , в котрих "режим дятла" при розпалюванні електрода є нормою , котрі нерозуміють як виставити правильний струм щоб не засирало шлаком , і варити без відриву взагалі нерозуміють як і чому це правильно .