-
Ще один камінь в бездросельні апарати ... Ніхто не задумувався чому в таких апаратах нема режиму запуску двигуна автомобіля ? Бо жоден виробник яким би він не був жадібним не стане себе підставляти на судові позови власників авто . А ота їжакова форма скачків струму навіть при нормальному акумуляторі здатна спалити дорогезну начинку сучасних автомобілів . І той їжачий струм ще якось годиться щоб навішати лапші свідкам секти "і так сойдьот!" - то їхній вибір і най собі мучаться при зварюванні , а от для пускових режимів необхідно захистити електроніку автомобіля і без нормального дроселя цього не досягти . Яскравий приклад апарат SSVA 270 з нормальним дроселем , і Патон Р250 зі слабеньким дроселем : в першого є режим підзаряду акумуляторів і пуску авто , а в другого є лише можливість в режимі напівавтомату вистачити низьку напругу і завод нічого не каже про підзаряд батареї і запуск двигуна . Кому ще недостатньо аргументів стосовно дроселя ?
Патон 250Р

-
Ваши права
- Вы не можете создавать новые темы
- Вы не можете отвечать в темах
- Вы не можете прикреплять вложения
- Вы не можете редактировать свои сообщения
Правила форума