-
Олександр! Попробуйте раз прогріти головку пропановим пальником і ви зрозумієте різницю в зварюванні головок ДО і ПІСЛЯ. Те що ви підготували місця зварювання борфрезою на 100% не уникне появи бруду і кратерів. Алюміній, особливо литтєвий — досить пористий і саме при нагріванні вся та гадість починає вилазить з пор. Переглянувши відео і фотографії в мене склалось враження (можливо й помилкове ) що у вас не зовсім достатній газовий захист електрода, від чого він частково руйнується і малуватий виліт; бажано дотримуватись таких положеннь пальника:http://weldering.com/sites/default/f...?itok=XytjlaEW
Весь бруд бажано вичищати й виплавляти.
П.с. Завтра повинні принести варити піддон від дизельного Т4. От там кратери і танці з бубном))))) Хто варив піддони VW, а до того ж дизельного, той мабуть знає, що таке кратери ...Якщо не забуду, то зазнимкую.
Взагалі, багато корисного та цікавого по ТІГ зварці можна почитати тут: http://websvarka.ru/talk/topic/5013-faq-po-tig/
-
Пользователь сказал cпасибо:
Ваши права
- Вы не можете создавать новые темы
- Вы не можете отвечать в темах
- Вы не можете прикреплять вложения
- Вы не можете редактировать свои сообщения
Правила форума