У кліщів, апаратів, машин.. точкової зварки присутні так звані "хоботи" (так їх звуть в народі), на кінцях яких розміщено електроди. Як правило і одні і другі виготовлені з міді (для кращого тепловідведення та контакту при зварці), хоча хоботи часом з-за економії коштів можуть виготовляти з мідних сплавів. В деяких передбачено також водяне охолодження електродів... За принципом роботи зварювані деталі розміщують між електродами, тому й кліщами варити кузов можливо лише частково і в місцях, де можливо розмістити один електрод навпроти іншого з місцями зварки між ними. Як правило таких місць є обмаль.... Іншим недоліком такого зварювання є вага самих кліщів, навіть не великі за розміром, вони трохи мають вагу і потягавши їх навколо машини з годину часу, наступне бажання варити контактним способом відпаде одразу.Тогда чем споттер отличается от указанных мною клещей ? И то, и другое - точечная сварка. Но у споттера - "пистолет" (щуп) на толстом кабеле, а у клещей - массивные медные стержни. Так ?
Споттер в основному призначений для витягування вм'ятин, а не для зварки. Як правило інструмент "прихвачується " в потрібному місці короткочасним потужним імпульсом а потім тягнеться фізично, ударами, пулером, балкою... після цього прихвачена деталь фізично "відкручується", відривається, зрізається... тощо. Також за допомогою споттера та покритого вугільного електрода можна просаджувати горуючий метал, та місця розтягнення металу при ДТП. Споттер призначений для рихтовки, а не для зварки. Тому, як я вже говорив і одне й друге може служити як доповнення в кузовному ремонті в додаток до півавтомата.