-
Зарегистрированный
Найшов на олх тесловський апарат, пишуть майже новий, виглядає нульц. Продавець каже гарантії нема, бо загубив гарантійний лист. Думаю фігня, напевно можливо відновити по інд. № апарата - телефоную по номеру оф. сайта, питаю - а ФІГ там!
Нема бумажки - апарат какашка
Звісно губити документи не потрібно, але якщо так сталося, то хіба не можна піти на зустріч і допомогти клієнту?
Із сторони виробника, дуже зручно спригнути з гарантійного ремонту...
Цікаво, як справи з цим у наших виробників, це у всіх так, чи це тесла?
-
Ваши права
- Вы не можете создавать новые темы
- Вы не можете отвечать в темах
- Вы не можете прикреплять вложения
- Вы не можете редактировать свои сообщения
Правила форума