Показано с 1 по 10 из 198

Тема: Вопросы новичка в TIG

Древовидный режим

  1. #11
    Зарегистрированный
    Регистрация
    10.06.2018
    Адрес
    Тернопіль
    Сообщений
    361
    Сказал(а) спасибо
    42
    Поблагодарили 117 раз(а) в 96 сообщениях
    по поддонах - два раза привозили поддон от бензиновой Ауди, ну Ауди\Фольц это одно и тоже, но бензинка... да, поддон тонкий относительно всего другого что привозили, по составу ничего не заметил, варилось нормально, ничего не течет)
    Піддони від Ауді і Фольцвагена відрізняються по сплавам. Зварювання піддона від дизельного Фольца потрібно проводити на максимально низьких струмах, але щвидко, бо навколо шва утворюються кратери, подібні до місячної поверхні, при чому досить таки глибокі. Варю в основному присадком 4047. Також стараюсь ідеально вимивати перед зварюванням. Це правда стосується взагалі всяких деталей, бо алюміній любить чистоту при зварці і краще потратити лишній час на підготовку, ніж потім мучитись при зварці.
    а вот с ГБЦ все таки не все понятно, эти поры мне не дают покоя(( это не нормально...
    если греть ГБЦ перед сваркой - станет лучше? с предварительным нагревом пор не будут лесть? или все таки нагрев на это не влияет?
    Підігрів пропановим пальником допомагає в двох випадках — скорше утворюється ванна, бо деталь вже підігріта і зварювання починається на менших струмах. бо вже не потрібно прогрівати головку. Минулим літом знайомому заварював головку не пежо-405. Була жара і починав гріти пропановим пальником. Він питає для чого гріти, коли й так жарко. Буквально за хвилину він переконався в необхідності. В мене 5-ти літровий газовий балон з підключеним топексовським пальником суто для таких цілей. Ви можете переконатись підігрівши вимиту, вичищену теплу головку будь-яким пальником, різаком, балончиком. Після підігріву ви самі переконаєтесь в необхідності такої процедури і кратерів буде значно менше. Як я вже писав, вони утворюються від очисної дії осцилятора і через них вигорає вся срань, яку вбирає в себе алюміній
    вопреки моим предосторежениям сказали приварить рифленный лист алюминия 1мм толщиной... это кошмар конечно и кустарщина, ставить такое на поддон, но хозяин - барин... приварил как просили, ездит...)
    1 мм дійсно тонкувате для корпусу піддона і ходити той піддон довго не буде. В мене також буває попадаються клієнти з "власними фантазіями". Завжди стараюсь переконати часом в недоцільності роботи, але переконання не завжди впливають. Остання така "робота":
    Миниатюры Миниатюры Нажмите на изображение для увеличения
Название: IMG_20190326_111330.jpg‎
Просмотров: 972
Размер:	147.4 Кб
ID:	9067   Нажмите на изображение для увеличения
Название: IMG_20190326_111343.jpg‎
Просмотров: 952
Размер:	157.9 Кб
ID:	9068   Нажмите на изображение для увеличения
Название: IMG_20190326_171013.jpg‎
Просмотров: 957
Размер:	111.6 Кб
ID:	9069  

  2. Пользователь сказал cпасибо:

    Svarnoi (18.04.2019)

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения