Цитата Сообщение от Andruha Посмотреть сообщение
Ну и так, для полной картины, не все сплавы АЛ поддаются сварке (эти сплавы разные, кроме Al и Si содержат и другие составляющие). Кроме АЛ для изготовления литых деталей используются ещё и сплавы МЛ (магниевые литейные), там конечно для сварки нужны другие материалы. Как пример, в "Запорожцах" КПП, поддон, и (если не ошибаюсь) картер делались из сплавов МЛ, ещё кто то писал что пытался заварить тигом картер китайской бензопилы, так тоже вроде оказался магний.
Практично всі алюмінієві сплави піддаються зварюванню. Правда алюмінієві сплави з великим вмістом міді (так звані дюралі) після зварювання можуть розтріскуватись, або мати лише до 30% початкової міцності. Тому, як правило вони не зварюються. Для зварювання магнієвих сплавів є дріт, який використовують в якості присадка, хоча дехто дійсно використовує для цього порізані на локшину куски піддона "Запорожця", або реборду авіаційного колеса. З ливарного магнієвого сплаву китайці іноді ллють корпуса до побутової техніки, деталі до скутерів. Японці іноді використовують магнієві сплави в виготовленні мототехніки....