Там є функція Cold, бачив відеороліки як то варить, але кажу що це бубу пробувать вперше. А саме вперше аргоном і напівавтоматом.
Там є функція Cold, бачив відеороліки як то варить, але кажу що це бубу пробувать вперше. А саме вперше аргоном і напівавтоматом.
Забудьте як ТІГ, включно з функцією Cold, так і балони з МІКСом для кузовного зварювання. Та й Ю-Туб потрібно дивитись розуміючи, що не все там побачене відповідає дійсності. Краще беріть півавтомат і починайте вчитись варити кузівщину у різних просторових положеннях, а вивчившись самі зрозумієте що саме вам потрібно.
Як вид зварювання ТІГ, так і використання газу МІКС не годяться для кузовного ремонту з-за збільшенням тепловкладень при зварюванні в порівнянні з півавтоматом. Там і з застосуванням вуглекислоти ще потрібні будуть навики в зварюванні як брудного, так і частково зіржавленого металу.
Стосовно редукторів, то для півавтомату і аргону бажано мати різні редуктори, бо для кислоти тиск газу налаштовується в одиницях тиску (бари), а для зварювання аргоном — в розході газу (л/хв) Можливо кожен раз перераховувати з одних одиниць в інші, але це досить не зручно, тому краще мати як декілька окремих редукторів, так і шланги до них.