ппц . нормальные люди перед прозвоном перерезают дорожки на плате . иначе хрен что померяешь или будут плавать показания
Всё равно Вас не остановить, так хоть прислушайтесь к советам, и это без шуток:
1. Транзисторы то Вы выпаяете и прозвоните, выложите фото их названия - подскажут чем заменить, где купить, чтоб не нарваться на подделку, может даже чуть мощнее, под Ваши хотелки.
2. Без осциллографа дальше - тупик, к сожалению. Теоретически можно, если менять всё, что относится к драйверу. Но это как ехать на спорт каре слепому...
3. Есть предположение, что и выходные диоды пробиты, надо бы прозвонить.
Чисто по человечески - зря Вы туда полезли, теперь это бессмысленные траты... Но Вам ведь по барабану?
Товарищ ни читать ни понимать ни запоминать не способен?
IGBT.
Затвор ни на что не звонится.
Если пробой с КЗ то коллектор на эмиттер прозваниваются, но уже бы выбило защиту.
Если перегорел с обрывом то может чего то и гулять по нагару, но вряд ли.
Так как прозваниваете? Поверхнєво - єто как? С трансом вместе?
Вот уж воистину:
- Ашот, Вы детей любите?
- Детей? Ну не знаю. Но сам процесс...
вот зачем ты это сказал ? щас будет эпопея с намоткой катушки осцилятораЦитата:
Без осциллографа дальше - тупик
термістор в апараті стоїть 47d-15 треба буде доставити ще щось якщо інше вдасться. Розкручувалося усе досить важко. довелося підточувати викрутку і підрізати деякі болти під мінусову викрутку. зараз буду випаювати транзистори. модернізація моя великих труднощів з розборкою апарату не склала.
:D термістор в апараті стоїть 47d-15 треба буде доставити ще щось якщо інше вдасться. - Розшифровка номинала термистора 47 диаметров 15-й трубы:D Аппарату труну пора заказывать, а вы никак не угомонитесь с модернизацией. Запаяйте 2, лучше 3 термистора - причём что параллельно, что последовательно для вас одинаково. Болгаркой нужно было срезать головки винтов, что крепят фланцы транзисторов или у вас один транзистор крепится винтом через отверстие - болгарка всё отрежет. Кстати купили бы ударную отвёртку и было бы быстро и эффективно - бац и транзюк в дребезги - вам же по барабану.:D и винт глядишь выкрутился бы.
Процесс убивания техники продолжается.
-Чого ти бідний?
- Бо дурний.
- А чого дурний?
- Бо бідний.
При каждом неправильном телодвижении цена восстановления повышается.
Мыши кололись, плакали горькими слезами но продолжали грызть кактус.
Я уже догадался куда будем мотать катушку осциллятора - поверх катушки дросселя, который намотан поверх вторичной обмотки выходного трансформатора - во как - экономия на сердечнике очевидна - надо срочно патентовать:D И никакой не тупик - делители + прога и комп превращается в осциллограф - тупик будет когда комп сгорит, а нам отдых:D
Є вибиті транзистори принаймі один з двох що я вже випаяв. Так що може буде продовження.
Конкретні цифри такі на переході емітер-колектор транзистори показують 403,385,361 і коротке замикання. Цифри на тих що 385 і 361 трохи плавають постійно якщо по новому їх перемірювати. Так що думаю один вибитий два напів живих і один більш менш нормальний. поміняю потім видно буде що буде далі. Буду міняти ймовірно на такі самі 40n60 бо 60n60 дорожчі і я не бачу перспектив в майбутньому піднімати ток на апараті вище 150ампер тому що там вхідний провід 1,5 мм2 і взагалі у мене немає гарної мережі під це діло.
Открывайте новую тему - Как проверить IGBT транзистор Блин цифиры намеряны - капец. В какой полярности подключали щупы к выводам Э-К , внутри транзистора есть диод - так вам же всё равно что там. Управляется транзистор по затвору или нет - так это вам ваще пофигу. Как себя поставили на форуме, такие и ответы - пофигу. Та чего там - ставьте сразу модуль 100 амперный. Не пора ли случаем питание в мультиметре сменить на свеженькое, а то измерение токов оччень истощает элементы питания:D
4 шт 40n60.
Я сразу не доглядел что это полномостовой, Вытянул картинку и в увеличении только разобрался.
Каюсь.
Вложение 9717
Тогда вопрос, а какой тип выходных диодов, их 4 шт, на картинке внизу слева.
И второе.
"тому що там вхідний провід 1,5 мм2".
Ну и что?
У меня такой же штатный провод, и аппарат нормально выдает 160 А, как по данным изготовителя на его сайте так и Станислав выставляет, хотя и 180 может давать.
Мощность аппарата 3,5 кВт, ток 16 А на максимуме, что вполне нормально для двужильного провода на открытом воздухе.
И не греется.
Так что это не показатель.
А вот полномостовой на 40n60 - это уже хорошо.
Давайте типы диодов что бы разобраться с его возможностями.
поменяй транзисторы местами . там два работают и два запасных
Діоди живі я їх відкручувати не планую. По ремонтах у мене тут зворотнього зв'язку немає через надмірно великий потік невпорядкованої інформації з іншого боку. Діоди зараз ніби живі.
Транзистори міряв плюс на емітер мінус на колектор, мене їхні інші параметри не цікавлять мені важливо лише роботоздатність. Про діоди я теж подумав бо вони можуть вибити нові транзистори, але кз на виході немає і цифри в цілому стабільні там. діода 4 так що думаю що вони повинні ще пожити це у транзисторів там щось пішло не так, притому вже тоді коли все працювало впринципі і дуга теж була. Можливо помираючий транзистор дав занижений вольтаж на виході під час останніх замірів, але точно буде ясно що і як тільки якщо нові транзистори будуть працювати після заміни.
Буду міняти все через те що "оригінальні" транзистори вже явно не кондиція, ставити один в купу з новими це явно не відповідно до цих технологій та й взагалі я не знаю де китайці ці транзистори брали. А так поміняти все і можна думати що все нове тепер якщо апарат запуститься. Проблеми з трансформатором більше немає так що напевно транзистори нові поживуть, і діоди тепер будуть на невисоких вольтах тягнути з новим трансформатором.
Почему спросил.
Наиболее часто ставят MUR3020.
Если так то верхний предел надежной работы 120А.
Ты вообще понимаешь зачем у тебя спросили - какие диоды стоят на выходе????Та для того что бы тебе сказать имеет ли смысл поднимать ток, а ты Діоди живі я їх відкручувати не планую. ТАМ МОГУТ СТОЯТЬ КАК 20-ТИ АМПЕРНЫЕ - ТАК И 60 АМПЕРНЫЕ ДИОДЫ - У МЕНЯ СЛОВ НЕТУ ДЛЯ ЧТО БЫ ОПИСАТЬ ТВОЮ БЕСТОЛКОВОСТЬ. То что проверялось плюс на эмиттер, а минус на коллектор - так это падение напряжения на переходе диода. А по затвору есть управление??? АХ НУ ДА ТЕБЕ ВЕДЬ ПО ФИГУ.
мене їхні інші параметри не цікавлять мені важливо лише роботоздатність. ТАК ТО ШО ТЫ НАМЕРЯЛ НЕ ГОВОРИТ О РАБОТОСПОСОБНОСТИ ТРАНЗИСТОРА - ВДОЛБИ СЕБЕ В БАШКУ. Не хочешь - так считай что, как написал Qwazar -поменяй транзисторы местами . там два работают и два запасных Ну млять ничерта не знает и неумеет и хрень всякую несёт - ПИСЕЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦЦ. Люди эту тему будут читать и плеваться, это хоть понятно тебе, ах ну да тебе пофигу. ТЕБЕ АППАРАТ НУЖНО ОТРЕМОНТИРОВАТЬ, А ПОТОМ ЕГО ДОДАЛБЫВАТЬ - АХ ТЕБЕ ЖЕ ТЕМА РЕМОНТУ ПОФИГУ - ЭТО НЕИЗЛЕЧИМЫЙ ДИАГНОЗ.
"я не знаю де китайці ці транзистори брали. "
Як де?
У того ж китайського виробника що випускає транзистори для всього світу
https://www.infineon.com/cms/en/prod...gbt-discretes/ Блин, не хочет PDF корректно вставляться.
Якщо є сумніви - фото с якісним зображенням в студію.
Неужели перепил? Им это и нафик не нужно, Ваш аппарат делал нормальный китайский завод по заказу патриотического шароварного брендовика.
я не знаю де китайці ці транзистори брали ты не поверишь, а я знаю где брали - в Китае:D
маркування діодів ew7f01 тут видно останній ряд під планкою на одному діоді. А що там вище не знаю.
Таких даташит пока не нашел.
А что с транзисторами? Фото фейса в хорошем разрешении.
маркування діодів ew7f01 тут видно останній ряд під планкою на одному діоді. А що там вище не знаю. - так потому что пофигу.:D - это маркировка для модернизаторов. Болгарку в руки спиливаем головку винта - снимаем планку и читаем маркировку - капец-ц-ц-ц-ц.
А у кого есть даташит на транзистор - Y25B AB - нету:confused: Взял болгарку, срезал головку винта и вуаля - так вот-
Вложение 9719
учись ламатель сварочников:D Нет болгарки - зубило и молоток килограмм на 5 не меньше:D Ну если пофигу - то ничего не трогай. Неперевариваю пофигистов органически.
До слёз жалко..., аппарат.
И мне жалко - АППАРАТ:(
Может кто знает, а кто и не знает - в общем пригодится.
Прикупил я тут аппаратик под модернизацию, как hizerqqq :D А в нём вырвана металлизация под силовые транзисторы. В общем разсверлил я отверстия под транзисторы и заклепал такие штучки
Вложение 9720Вложение 9721Вложение 9722
Вложение 9723
это с обратной стороны
Вложение 9724Вложение 9725
это выходные диоды запаяны
Вложение 9726
всё в стадии....
Это латунная пустотелая заклёпка - продаётся разного диаметра и высоты, у меня плата в этом сварочнике толщиной 3 мм.китайцы не поскупились. Заклёпка позиционируется для механического соединения деталей. Брал на Вороне. Цена копеешная, а эффект хороший. Лудится без всяких кислот канифольным флюсом.:)
Я більше не читаю чужі повідомлення "по ремонту" тому що вони мені всеодно нічим не допомомагають.
тепер далі: неполінувався і випаяв діод d3 і від пробитий в обох напрямках. буду його однозначно міняти.
https://s7d8.turboimg.net/t1/4395869...008_082744.jpg
Ще знайшов в апараті ще один підстроєчний резистор який був залитий клеєм і він на пряму прив'язаний до центрального регулювального резистора скоріше за все саме він регулює максимальний ток, а не той що я крутив раніше. Поки що проміряти його тестером не вдається можливо занадто великий опір в нього, і крутити зараз я його сенсу всеодно не бачу, це просто про те що мої поперетдні висновки були не правильними і напевно не варто поспішати щось крутити якщо не зрозуміло що саме це. Можливо я пробував крутити мінімальне значення току або щось ще, добре що він узагалі не працює.
Діод d2 хоча на платі не прозвонювався, але виявився цілим.
https://s7d2.turboimg.net/t1/4395902...008_090317.jpg
Іще знайшлося неприємне місце де спаяні два діоди і якщо на них нажати трохи вони залипають в інший контакт своєю серединою. ці діоди поки цілі. Осцелографа у мене немає тому доводиться усе що можна продивитися перед тим як ставити нові транзистори ціна питання ~300 грн, а діоди коштують ~1 грн. Може в моїх у мовах і неможливо перевірити абсолютно все, але принаймі те що можна. Інформація про цей діод d3 була взята з каналу ізмаіл інвертор і в данному випадку я вважаю що вона повністю відповідає дійсності.
Транзистори буду міняти на FGH40N60SFD Скоріше за все. Є ще в наявності FGH40N60UFD теж на 290 ват, на скільки я зрозумів перші це супер швидкі другі це ультра швидкі, здавалося б що ультра швидкі краще, але даташит не показує ніяких принципових проривів у швидкостях відносно sfd, а вхідні токи трохи менші, я не спеціаліст можливо ufd нормально пропрацюють також, а може навіть і краще, але як для мене принципової різниці в цих діодах немає і ufd виглядає можливо трохи слабіше в плані силових навантажень, але це особисто моя думка яка ні до чого окрім власних вражень не прив'язана. SFD ближче до серії fd1 яка встановлена в апараті. Вольтаж відкривання транзистора у sfd 2,3V, y fd1 2,2V, у ufd 1,8V.
І ще обов'язково вирішу питання з додатковим термістором перед тим як збирати апарат. Можливо це будуть два паралельних термістора більших номіналів якщо 47d-15 я раптом не знайду.
Я більше не читаю чужі повідомлення "по ремонту" тому що вони мені всеодно нічим не допомомагають. - тебе я вижу ни хрена не допомогае.
неполінувався і випаяв діод d3 і від пробитий в обох напрямках. - диод пробивается в одном напрвлении, в том в котором работал:D
Ще знайшов в апараті ще один підстроєчний резистор Серьёзноооооооооо - там ещё есть подстроечник, ну надо же.:D
Поки що проміряти його тестером не вдається можливо занадто великий опір в нього, і крутити зараз я його сенсу всеодно не бачу - та на нём написан номинал:D так а чего его крутить то, аппарат усё равно не работает, ну можно конечно резюк покрутит плоскогубцами вокруг центрального вывода:D
Іще знайшлося неприємне місце де спаяні два діоди і якщо на них нажати трохи вони залипають в інший контакт своєю серединою. - так отпаять их пока они не сгорели, что бы глаза не мозолили:D
Діод d2 хоча на платі не прозвонювався, але виявився цілим. - какая везуха:)
Вложение 9729Вложение 9727
Основной инструмент при модернизации - заменяет все приборы и инструменты этоооооооооооо
Вложение 9728
Я зробив собі паяльник з загнутим жалом зі старого жала зі старих паяльників для того щоб ставити транзистори назад. трохи металізація постраждала на двох ногах зі старими паяльниками поки що нічого критичного. головне щоб все інше працювало. Тому що два рази ставити нові транзистори в цей апарат я не буду. ЯКщо крякнуться після усіх переробок значить проект буде закритим. думаю що запаяю я без усіляких проставок.
Ответ один - это
Вложение 9730
Для выпаивания транзисторов нужно три паяльника - вот с руками проблема:D Можно паяльной лампой - сразу всё повыпадает у ведро:D
Дотянем проект до 100 страниц и тогда можно смело закрыть тему:D
По підстроєчним резисторам усе ще раз переміряв уважно той що регулює максимальний ток на 5 ком схоже і викручений він зараз на максисмум в одну сторону. Далі щось незрозуміле відбувається з головним підстроєчним резитором судячи з усього він на 1 ком з маркуванням b102, але щось у ньому вже сильно "шуршить" коли його повертаєш і таке враження що центральна нога в ньому вже ні до чого не прив'язана. можливо буду міняти його на новий. Я це все переберу, але в цілому такий хід справ мені не подобається. Таке враження що апарат схильний розвалюватися сам по собі і щоб його не ремонтували в ньому є як мінімум пару затягнутих болтів які складно відкрутити. Якби не було хоча б якоїсь впевененості що усе робиться більш менш правильно і може запрацює я б чесно кажучи не знаю чи продовжував би я його дороблювати чи одразу думав про те що зайвих грошей не буває і краще їх вкласти у щось інше. Техніка гівно в цілому і треба дуже гарно подумати для того щоб довести її до кондиції. Хоча звісно як би не мої криві трансформатори можливо проблем би зараз було трохи менше, але усі питання це не знімає. на кришці напевно половина або більше болтів зірвані з заводу.
Наверное плоскогубцами резюки крутили вокруг среднего вывода.
Точное развитие событий по описанному сценарию: потихоньку начинает приходить горькое понимание, что...
hizerqqq
"Техніка гівно в цілому і треба дуже гарно подумати для того щоб довести її до кондиції. Хоча..."
Взял новый заводской аппарат, варить не умею поэтому полез модернизировать то, в чем абсолютно не разбираюсь,
И кислота с содой, и провода "идрить его налево" и коротил чего попало, и транзисторы снимал болгаркой а выпаивал с отрывом дорожек, резисторы крутил какие видел.
Схему не смотрел, да и чего смотреть если там одни ФИГИ.
"Таке враження що апарат схильний розвалюватися сам по собі" - не сам по собі а за допомогою самовпевненого мудозвона, і це я ще дуже ввічливо.
Винты ему не понравились видите ли. Это нормальная стандартная затяжка, потому как ни один изготовитель ничего не гарантирует если в технику полезет самоуверенный дубарь.
А кто мешал если были сомнения отнести аппарат в гарантийку, правильно оформить и вернуть покупку?
Когда берешь сомнительную технику механизм возврата нужно хорошо знать, и не после того а ДО ТОГО, ДО ТОГО.
С каждым бестолковым движением слона в посудной лавке количество битой посуды увеличивается.
Падстолом : Таке враження що апарат схильний розвалюватися сам по собі ......
https://s7d6.turboimg.net/t1/4396651...2073047568.jpg
Було куплено усе що треба для ремонту впринципі не дуже дорого в районі 300 грн за все, транзистори по 68 грн. діод n14148 по 1 грн. 10 грн змінний резистор 1 ком. і термістори 120d-15 по 6 грн інших не було буду ставити два паралельно повинні вони 5 ампер тягнути і бути сумарним номіналом 60 проти 47 і 3 ампера у оригінального 47d-15.
Продають гарну капронову ізоляцію для трансформаторів, але мені вже не до того.